Hartia colorata

Felicitari handmade

Inceputul 13/01/2010

Filed under: Ganduri — Elena @ 10:22 am

Dintre sute de vise, m-am decis sa mai urmez unul, poate cel mai arzator dintre toate: sa fac oamenii sa zambeasca. As vrea sa readuc un strop din bucuria resimtita in copilarie cand ni se daruia ceva, iar noi primeam cu bratele deschise darul.
Imi place sa combin culori si forme, astfel incat cu ajutorul lor, sa transmit tuturor dorinta de a-si face cunoscute gandurile frumoase indreptate catre ceilalti.
Lucrez cu mainile, cu mintea si cu sufletul si nu gasesc motivare mai puternica in munca mea decat gandul la urarile scrise catre cei dragi pe umilul meu suport de hartie.
Va invit sa intrati in lumea mea de hartie, culoare si lipici si sper sa va regasiti in ceea ce veti vedea.

 

Leave a Reply

