Hartia colorata

Felicitari handmade

Vine primavara…in 3 saptamani 03/02/2010

Filed under: Ganduri — Elena @ 11:57 am
Tags: , , ,

Am avut multe idei in ultima perioada, asa ca am inceput sa lucrez deja la felicitarile pentru luna martie. Sunt mai migaloase decat cele de Craciun, din cate vad eu, dar imi place mult sa lucrez la ele.

Ma binedispune o sesiune de taiat si lipit, asa ca pentru minunata luna martie vor fi muuuulte modele šŸ™‚ Primele 3 modele, iata-le…abia scoase de sub foarfece:)

 

Leave a Reply

