Hartia colorata

Felicitari handmade

Petale sau raze 17/02/2010

Filed under: Felicitari martie / de primavara — Elena @ 12:46 pm
Tags:

Ideala impreuna cu un  buchet cochet de flori:)

Dimensiuni : 10cm x 18cm

 

5 Responses to “Petale sau raze”

  1. vicky Says:

    Buna,

    a, intrat sa te felicit. imi plac foarte mult felicitarile tale. sunt cu adevarat deosebite.

    te astept cu placere pe http://veryscrap.exprimetoi.net/forum.htm , daca doresti sa discutam despre aceasta pasiune ,

    la cat mai multa inspiratie
    vicky

  2. Ela Says:

    Ma bucur mult cand cineva imi spune ca ii place ce fac eu aici. Pun mult suflet si faptul ca sunt oameni ca tine carora le place este rasplata mea.

    Imi urez mult succes si cu siguranta vom avea despre ce sa vorbim 🙂

  3. vicky Says:

    cunosc sentimentul! 🙂

    ce-i frumos , si lui Dumnezeu ii place

    la cat mai multa inspiratie-ti doresc

    • Ela Says:

      Recitindu-mi comentariul m-a bufnit rasul, bineinteles ma refer la partea in care imi uram singura succes :)))))) Urarea iti era tie adresata 🙂

  4. vicky Says:

    hi hi

    am inteles , nicio grija

    sara buna


Leave a Reply

