Hartia colorata

Felicitari handmade

Welcome (in my life) 23/04/2010

Filed under: 1 — Elena @ 7:30 am

Am fost foarte incantata de proiectul in care am fost cooptata, si anume Scrapper in Romania (http://scrapper-in-romania.blogspot.com). Desi m-am mobilizat un pic mai greu (deh, bebe mic 🙂 ), iata cu ce ma “laud”. Le urez succes tuturor designerilor, am concurenta nu gluma 🙂

 

7 Responses to “Welcome (in my life)”

  1. Laura Says:

    Foarte foarte frumoasa felicitarea!

    Multumim de participare la provocarea noastra! Mult noroc si speram sa te vedem si la urmatoarea provocare.

    Laura

  2. eN Says:

    :X:X Cemi plac creatiile talee imi plac foarte mult felicitarile hand made is asa de originale pot sa te adaug pe blogu meu la lista mea de bloguri?

    • Ela Says:

      Ma bucur mult ca-ti place ce fac eu. Ti-am vizitat siteul si mi-a placut mult de tot. As fi foarte incantata sa ne trecem reciproc adresele in listele de bloguri. Mult succes!

      • Mudrac Alexandra Says:

        Frumose culori pt. felicitare, frumoase si fotografiile…!!!

  3. Adriana Says:

    Foarte frumoasa felicitarea! Imi plac detaliile 🙂


Leave a Reply

